Часті питання

1. Заповнити дані про відправлення у своїй обліковій системі. Інформаційна система Укрпошти розрахує вартість та сформує супровідний ярлик (ТТН).

2. Роздрукувати супровідний ярлик.

3. Нанести супровідний ярлик на відправлення.

4. Передати відправлення Укрпошті

Інформацію про відправлення, створене в особистому кабінеті, можливо отримати тільки через особистий кабінет.

Після підписання договору bearer і token видаються вашим менеджером.

Для авторизації в запиті необхідно передати правильний bearer і token.

У разі виникнення питань по роботі з API можливо звернутися до технічної підтримки: api-support@ukrposhta.ua.

У випадку звернення до технічної підтримки з питань роботи API необхідно якомога докладніше описати проблему, що виникла.

Якщо не вдається виконати запит, необхідно обов’язково вказати, який саме запит відправляється: метод (PUT,GET,POST), url, тіло запиту (якщо є), а також відповідь сервера.

Це дозволить швидше зрозуміти проблему та знайти рішення.

Для користування сервісом статус-трекінгу потрібно отримати окремий ключ у свого менеджера.

У випадку виникнення помилки з кодом 500 потрібно спробувати повторити запит через 5-10 хвилин. Якщо запит не виконується, звертайтеся в технічну підтримку.

Така помилка виникає у випадку використання некоректного token (помилка вказує, що у користувача недостатньо прав для виконання даної операції). Рішення: ввести правильний token. За необхідності звернутися до свого менеджера для отримання потрібних ключів.

Введено неправильний bearer. Використовуйте правильний bearer. За необхідності зверніться до свого менеджера для отримання потрібних ключів.

Така помилка може виникати, якщо об’єкт було створено в SandBox або особистому кабінеті, або взагалі не було створено.

За використання API Укрпошти надається знижка в розмірі 10%.

У випадку питань по роботі з особистим кабінетом звертайтеся за адресою: lk-support@ukrposhta.ua.

Залишились питання?